О Б Щ И Н А .....................................
АНКЕТНА КАРТА
(за служители от функционалните звена)
Уважаеми колеги,
Работата на Общинския център за услуги и информация (ОЦУИ) е един от основните ни приоритети, защото наша обща цел е гражданите на да бъдат обслужени максимално бързо, качествено и дружелюбно. Ние разбираме обслужването на клиентите като процес, който следва непрекъснато да се развива, усъвършенства и надгражда, поради което разчитаме на Вашето компетентно, откровено, конкретно и безпристрастно мнение по поставените въпроси. Това ще помогне да изгладим и евентуални проблеми.
Само всички заедно можем да постигнем бързо, качествено и културно обслужване на гражданите.
Моля отбележете цифрата срещу отговора, съответстващ на Вашето мнение. При въпросите, за които няма формулиран отговор, очакваме да изразите становище / оценка / предложения в свободна форма. Анкетата е анонимна.
1.Какви промени настъпиха в обслужването на клиентите след откриването на Общинския център за услуги и информация?
- най-вече положителни 1
- повече положителни, отколкото отрицателни 2
- поравно положителни и отрицателни 3
- повече отрицателни, отколкото положителни 4
- най-вече отрицателни 5
- не мога да преценя 6
3.Какви отрицателни промени (грешки) се допуснаха след откриване на Центъра?
4.Как оценявате работата на ОЦУИ за обслужване на клиентите като цяло?
- много добра 1
- добра 2
- задоволителна 3
- слаба 4
- нямам мнение 5
5.Как оценявате работата на Вашето функционално звено като цяло (сектор, отдел, дирекция)?
- много добра 1
- добра 2
- задоволителна 3
- слаба 4
- нямам мнение 5
6.Има ли във Вашия ресор още услуги, които могат да бъдат извършвани чрез ОЦУИ? Ако да , кои?
7.Считате ли, че информацията, която се предлага на клиентите в ОЦУИ за дейностите във Вашия ресор, е достатъчна? С какво тя би могла да бъде допълнена?
8.В каква насока е необходимо усъвършенстване на работата, с цел подобряване обслужването на гражданите и бизнеса?
- Работата на служителите в ОЦУИ:
- Работата на служителите от функционалните звена:
9.Какъв, според Вас, би трябвало да е статутът на служителите в ОЦУИ, в интерес на ефективната работа по административно обслужване?
- служителите трябва да са титуляри на работните места в Центъра 1
- служителите трябва да се сменят периодично в рамките на функционалните звена 2
- служителите трябва да се сменят периодично, при възможност, в рамките на Центъра 3
- друго .. 4
10.Как оценявате координацията в общинска администрация (между ОЦУИ и функционалните звена) по отношение на административното обслужване?
- много добра 1
- добра 2
- задоволителна 3
- слаба 4
- нямам мнение 5
11.Какво е необходимо да се промени във взаимодействието на ОЦУИ с функционалните звена с оглед по-ефективно обслужване на клиентите?
12.По какъв начин се осъществява контрол върху Вашата работа? (моля посочете всеки верен отговор)
- чрез периодично изискване на писмени справки 1
- чрез периодично изискване на отчети/предложения 2
- чрез програмния продукт за просрочени услуги 3
- чрез директни проверки на работното място от ръководител 4
- по друг начин (моля посочете) 5
13.Как оценявате програмния продукт за документооборота, с който работите, от гледна точка на ефективността му?
- много добър 1
- добър 2
- задоволителен 3
- слаб 4
- друго ..
- много добър 1
- добър 2
- задоволителен 3
- слаб 4
- не мога да преценя 5
15.Какво е необходимо да се промени във взаимодействието с общинското ръководство, в т.ч. и по отношение формите на контрол върху работата Ви?
16.Вашите виждания и предложения за усъвършенстване цялостния процес по предоставяне на услуги в нашата Община?
..................... 2004 г.