Foundation for Local Government Reform
Обратна връзка със служителите от функционалните звена

Този материал е разработен от Екипа по новаторски практики към ФРМС,
функциониращ с финансовата подкрепа на USAID
,
април 2004



О Б Щ И Н А .....................................



АНКЕТНА КАРТА

(за служители от функционалните звена)



Уважаеми колеги,

Работата на Общинския център за услуги и информация (ОЦУИ) е един от основните ни приоритети, защото наша обща цел е гражданите на да бъдат обслужени максимално бързо, качествено и дружелюбно. Ние разбираме обслужването на клиентите като процес, който следва непрекъснато да се развива, усъвършенства и надгражда, поради което разчитаме на Вашето компетентно, откровено, конкретно и безпристрастно мнение по поставените въпроси. Това ще помогне да изгладим и евентуални проблеми.

Само всички заедно можем да постигнем бързо, качествено и културно обслужване на гражданите.

Моля отбележете цифрата срещу отговора, съответстващ на Вашето мнение. При въпросите, за които няма формулиран отговор, очакваме да изразите становище / оценка / предложения в свободна форма. Анкетата е анонимна.

1.Какви промени настъпиха в обслужването на клиентите след откриването на Общинския център за услуги и информация?

- най-вече положителни 1

- повече положителни, отколкото отрицателни 2

- поравно положителни и отрицателни 3

- повече отрицателни, отколкото положителни 4

- най-вече отрицателни 5

- не мога да преценя 6

2.Какви положителни промени настъпиха след откриване на ОЦУИ?



3.Какви отрицателни промени (грешки) се допуснаха след откриване на Центъра?


4.Как оценявате работата на ОЦУИ за обслужване на клиентите като цяло?

- много добра 1

- добра 2

- задоволителна 3

- слаба 4

- нямам мнение 5

5.Как оценявате работата на Вашето функционално звено като цяло (сектор, отдел, дирекция)?

- много добра 1

- добра 2

- задоволителна 3

- слаба 4

- нямам мнение 5

6.Има ли във Вашия ресор още услуги, които могат да бъдат извършвани чрез ОЦУИ? Ако да , кои?


7.Считате ли, че информацията, която се предлага на клиентите в ОЦУИ за дейностите във Вашия ресор, е достатъчна? С какво тя би могла да бъде допълнена?


8.В каква насока е необходимо усъвършенстване на работата, с цел подобряване обслужването на гражданите и бизнеса?
- Работата на служителите в ОЦУИ:


- Работата на служителите от функционалните звена:



9.Какъв, според Вас, би трябвало да е статутът на служителите в ОЦУИ, в интерес на ефективната работа по административно обслужване?

- служителите трябва да са титуляри на работните места в Центъра 1

- служителите трябва да се сменят периодично в рамките на функционалните звена 2

- служителите трябва да се сменят периодично, при възможност, в рамките на Центъра 3

- друго .. 4

10.Как оценявате координацията в общинска администрация (между ОЦУИ и функционалните звена) по отношение на административното обслужване?

- много добра 1

- добра 2

- задоволителна 3

- слаба 4

- нямам мнение 5

11.Какво е необходимо да се промени във взаимодействието на ОЦУИ с функционалните звена с оглед по-ефективно обслужване на клиентите?



12.По какъв начин се осъществява контрол върху Вашата работа? (моля посочете всеки верен отговор)

- чрез периодично изискване на писмени справки 1

- чрез периодично изискване на отчети/предложения 2

- чрез програмния продукт за просрочени услуги 3

- чрез директни проверки на работното място от ръководител 4

- по друг начин (моля посочете) 5

13.Как оценявате програмния продукт за документооборота, с който работите, от гледна точка на ефективността му?

- много добър 1

- добър 2

- задоволителен 3

- слаб 4

- друго ..

14.Как оценявате ефективността на контрола, в интерес на работата?

- много добър 1

- добър 2

- задоволителен 3

- слаб 4

- не мога да преценя 5

15.Какво е необходимо да се промени във взаимодействието с общинското ръководство, в т.ч. и по отношение формите на контрол върху работата Ви?



16.Вашите виждания и предложения за усъвършенстване цялостния процес по предоставяне на услуги в нашата Община?



Благодарим Ви.



..................... 2004 г.


Този материал е разработен от Екипа по новаторски практики към ФРМС,
функциониращ с финансовата подкрепа на USAID
, април 2004

Прикрепени файлове

Valid XHTML 1.0 Transitional


Разпечатано от сайта на ФРМС - Printed from the FLGR Website.
Сайт, разработен от Нимасистъмс. Developed by Nimasystems.
www.nimasystems.com, +359 896 610 876, [email protected]