Цел: Изграждане и прилагане на организационни и управленски умения, които допринасят за по-доброто общуване и по-успешното разрешаване на проблеми в местните администрации
В резултат на курса участниците ще могат:
- да познават, тълкуват и прилагат законодателството, касаещо управлението на администрацията;
- установяват подходящи стилове на ръководство при различни ситуации;
- да определят проблемите и да ги подреждат по приоритети;
- да създават подходящ комуникационен климат в и извън организацията;
- да ценят важността на делегирането на правомощия от ръководителя;
- да определят основните етапи, с които е свързано вземането на дадено решение;
- да приемат и оценяват различията в организацията;
- да оценяват влиянието на организационната култура;
- да умеят да диагностицират нуждата от промяна в организацията.
Методика на обучение:
- дискусии
- ролеви игри
- работа по казуси
- работа в групи
Продължителност: три дни (24 часа)
Дати на провеждане:
Документ: Удостоверение за професионална квалификация по административен мениджмънт